środa, 27 sierpnia 2014

Placek z jabłkami

Cześć dziewczyny

Ostatnio zaglądając na bloglovin odwiedziłam Dorotkę z bloga Weniger ist mehr, która często piecze różne wspaniałości. Już nie raz dosłownie opadała mi szczęka jak oglądałam te słodkości. Dorotka często podaje przepisy, więc postanowiłam spróbować od tego najłatwiejszego. I udało się :)  Placek rzeczywiście jest bajecznie prosty w wykonaniu. Ja wszystkie składniki wymieszałam przy pomocy robota, dzięki czemu praktycznie nic nie musiałam robić, oprócz wrzucenia wszystkiego po kolei do miski i patrzenia jak składniki się ze sobą łączą w puchatą masę. Zajrzyjcie koniecznie do Dorotki TUTAJ  Znajdziecie tu dokładny przepis na ten i inne placki.

A tak prezentuje się placek w moim wykonaniu :)







Dziewczyny, chyba idzie jesień, bo zimno się zrobiło niemiłosiernie!
Jak to możliwe, przecież jest sierpień?!
Dlatego pozdrawiam Was cieplutko :)
Kasia

19 komentarzy:

  1. No patrz! Ale niespodzianka.........
    Zrobiłaś!
    Cieszę się, że Ci sią ciasto udało, a przede wszystkim smakowało... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... smaka narobilas jak zwykle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniam mniam :) Polecam! Koniecznie spróbuj zrobić! :)

      Usuń
  3. O nieeeee! Jak tu się człowiek ma odchudzać ;P
    P.S. Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to ciasto nie tuczy! No prawie... ;) Spróbuj, zobaczysz :)

      Usuń
  4. wygląda przepysznie! U mnie też zimno :( szkoda, że tak szybko nam to lato przeleciało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda i smakuje :) Niestety, lato szybko mija... Oby jesień była ładna i ciepła :)

      Usuń
  5. Kasiu ciasto wyszło Ci rewelacyjnie :-) domyślam się,że smakowało tak samo :-)
    ściskam cieplutko :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pyszne! Polecam :)

      Usuń
    2. zapraszam Cię na moje pierwsze urodzinowe candy :)

      Usuń
  6. wygląda pysznie :)
    ja siedzę w zimowym swetrze i nadal jest mi zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam :) Jak tylko robi się zimniej, to od razu wskakuję w ciepłe ciuchy :)

      Usuń
  7. jesienią mi zapachniało jak widzę to ciasto :)
    no ale trzeba się z faktami pogodzić!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( Zawsze szkoda jak lato się kończy, ale co możemy na to poradzić... ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...