sobota, 25 października 2014

Bieszczadzkie szlaki

Witajcie dziewczyny
Pozdrowienia z pięknego miejsca w Bieszczadach!
Jesteśmy w Strzebowiskach, w cudownej osadzie z pięknymi domkami :)
Pogoda udała się nam niesamowicie - dziś było ciepło, słonecznie i całkiem inaczej niż wczoraj. Jadąc tu trzęsłam się z zimna, chociaż w samochodzie mieliśmy włączone ogrzewanie, a chwilami padał drobny, bo drobny, ale śnieg! Powiem Wam, że byłam przerażona, no bo jak tu cieszyć się górskim weekendem przy takiej epoce lodowcowej?!  :)
Ale na szczęście pogoda nam dopisała. Mam nadzieję, że jeszcze na jutrzejszy dzień zostanie nam trochę ciepełka i słoneczka.

Zobaczcie jak tu jest cudnie :)









Po powrocie wrzucę jeszcze parę zdjęć z samego ośrodka. Są tu śliczne, przytulne, drewniane domki z kominkami, bardzo dobrze wyposażone i wygodne. 

Pozdrawiam cieplutko
Miłego weekendu dla Was!
Kasia

18 komentarzy:

  1. Kasiu, Bieszczady to niezapomniane widoki, cisza i przyroda! Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, to zupełnie inne miejsce :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. kurcze tego mi trzeba!!! + kilka stopni więcej :)
    ale długo tam nie zawitam, bo mam przez całą Polskę po skosie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( My mamy 2 godzinki jazdy, więc to żaden problem :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nasze góry są piękne,zresztą jak to mówią cudze chwalicie a swego nie znacie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Zwłaszcza teraz, jesienią, kiedy jest tu tyle kolorów :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Cudowne widoki!
    Ja byłam kiedyś w polskich górach, ale to lata całe temu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz koniecznie się wybrać :) Teraz jest tu mnóstwo fajnych ośrodków, osad, gospodarstw, itp.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. No pogoda trafiła się Wam idealnie, dawno już nie widziałam takich prognoz! Pięknie tam, miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pogodę mieliśmy jak na zamówienie :) Cudnie było :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Moja Droga, przepięknie, ale uważaj na grasujące misie :) Zazdroszczę słońca i pogody!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha :) Niestety misia nie spotkałam ;) Ale za to spotkałam ślicznego kota, który zagląda do osady, w której mieszkaliśmy :)))

      Usuń
    2. Z dwojga, chyba kot wydaje się bezpieczniejszą opcją ;))))

      Usuń
  7. Kasiu, cudowne zdjęcia, zazdroszczę odpoczynku i takich pięknych widoków :) Pozdrawiam i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Bieszczady! Co prawda byłam tam tylko raz... ale jakie piękne mama wspomnienia! Ach!
    Pierwsza, wielka miłość :)
    Uściski Kasiu serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, to rzeczywiście fajne wspomnienia :) Ja dawniej częściej bywałam w Bieszczadach; teraz tylko raz na jakiś czas, chociaż nie mam daleko :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...