piątek, 10 października 2014

Jesienią malowane

Witajcie dziewczyny
Cieszę się, że serniczek i lemoniada z poprzedniego posta przypadły Wam do gustu.
Dziś zamieszczam parę zdjęć z ogrodu.
Jesień pomalowała już liście na czerwono; grabie poszły w ruch, a co za tym idzie moje mięśnie zostały wystawione na próbę  :)



Poniżej nowa ogrodowa budowla, o której kiedyś pisałam - wędzarnia - dzieło męża mego  :)
Sam wybudował i sam wędzi, dzięki czemu mamy teraz własne wędlinki bez żadnych emulgatorów, polepszaczy, czy innych wątpliwych dodatków.




Jesień jesienią, a rododendron przypomniał sobie, że jeszcze miał zakwitnąć  :)




A tu jeszcze niespodzianka - truskawka :)
Jak słoneczko jeszcze będzie tak grzać przez parę dni, to może uda mi się ją jeszcze zjeść.




Mam nadzieję, że Wy również cieszycie się piękną pogodą.
Pozdrawiam cieplutko 
Kasia

8 komentarzy:

  1. U mnie tez cudna pogoda. Masz Kasiu piękny ogród, zadbany, a w kolorach jesiennych wygląda jeszcze ładniej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak tylko mam czas i ochotę to staram się coś robić w ogrodzie, żeby nie zarósł, bo ja tylko spuści się go na chwilę z oczu, to zaczyna żyć własnym życiem.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też zaskoczenie. Truskawka w październiku :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękny te Twój ogród,zazdroszczę przestrzeni! Nawet truskawki dobrze się u Ciebie czują skoro postanowiły o tej porze jeszcze zaowocować :))) Mąż miał wspaniały pomysł,taka wędzarnia w dzisiejszych czasach to wielki skarb i ten zapach...mmm...ale bym sobie zjadła taką świeżą prawdziwą kiełbaskę :))
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadza się, taka domowa wędlinka to jest coś . . . Nie do porównania ze sklepowymi wyrobami.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. No proszę, jeszcze się truskawka trafiła :) U Ciebie w ogrodzie przyjemnie, jak zawsze :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze zdąży się zaczerwienić :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...