środa, 8 października 2014

Jesiennie i słodko

Witajcie dziewczyny
Jesienna aura spowodowała zapotrzebowanie na witaminę C.
Nie faszeruję się żadnymi specyfikami; wybrałam naturalne metody.


Ciepła lemoniada z imbirem, miętą i cukrem trzcinowym stoi ostatnio na straży naszego rodzinnego zdrowia  :)
Pyszna, a do tego zdrowa.


Dziś miałam wolne przedpołudnie, więc zaszalałam w kuchni i upiekłam serowiec. 
Uwieczniłam poszczególne etapy, więc możecie zajrzeć jak to wszystko powstawało  :)










Masa do serowca powstaje w malakserze, a pianę z białek ubija robot, więc dla mnie nie pozostaje aż tak dużo pracy.  Lubię ułatwiać sobie życie  :)









I gotowe!
A w nagrodę kawka  :)



Nie poprzestaję jednak na tym. W planie na dziś mam jeszcze szarlotkę  :)
Zajęcia w moim Tongue Twister mam po południu, więc mam czas na kuchenne szaleństwa.

Pozdrawiam cieplutko
Kasia





14 komentarzy:

  1. Kasiu fajnie,że znowu jesteś :) z przyjemnością wypiłabym taką lemoniadę :D
    a powiedz jak zajęcia w Tongue Twister? :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Sisi :) Na razie mam parę osób, ale to dopiero początek, więc jestem cierpliwa. Mam nadzieję, że z czasem przybędzie mi kursantów :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pyszności:) Ja kuruję się wodą z miodem i sokiem cytrynowym;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też fajna sprawa; sama natura i samo zdrowie :)

      Usuń
  3. u mnie tez herbata z miodem i cytryna, bo przeziebienie dopadlo :)
    zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zdrówka życzę! Taki to teraz czas przeziębieniowy :(

      Usuń
  4. A z malinkami piję aktualnie...i miodek u mnie na porządku dziennym:))) A ten serniczek...pychotka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, malinki . . . :) To dopiero pychota :)

      Usuń
  5. Jak jestem chora, to w ruch idzie wszystko co pod ręką! hihi! Ale miód i cytryna to podstawa.
    Narobiłaś mi ochotę na serniczek.... Mniaaaaam.........................

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też miodzio gości na stole codziennie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Biorę wszystko i lemoniadę i kawkę :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...