wtorek, 28 października 2014

Nowa poducha i weekendowe wspomnienia

Witajcie
Wróciłam z weekendowego odpoczynku i już zabrałam się za szycie.
Miałam w planach nową poduchę i plan zrealizowałam.












Na razie poducha jest jedna, ale już mam w głowie pomysł na drugą. 
Ponieważ nie mam na tyle tego samego materiału, więc na drugiej będzie tylko srebrzysty element.



Poniżej wrzucam parę zdjęć z naszego weekendu w Bieszczadach.
W ostatnim poście pokazywałam parę widoczków, a dziś pokażę Wam ośrodek, w którym mieszkaliśmy. Miejsce to nazywa się Osada Magury i znajduje się w pięknej wiosce Strzebowiska.
Może się Wam wydawać, że na zdjęciu są jakieś zanieczyszczenia, ale to ŚNIEG! Tak, w dniu przyjazdu padał śnieg! Na szczęście jak szybko się pojawił, tak szybko zniknął.
Przez kolejne dwa dni mieliśmy prawdziwą wiosnę  :)



Znajduje się tu 14 domków, w każdym jest salon z kominkiem, kuchnia i łazienka, a na piętrze dwie sypialnie i przytulny balkonik.











Osada jest ogrodzona i zabezpieczona monitoringiem.
Przy każdym domku znajduje się zapas drewna do kominka.
Jak przyjechaliśmy na miejsce, w kominku już palił się ogień :)


Każdy domek ozdobiony jest ślicznymi rysuneczkami.





Oczywiście bez kota się nie obyło  :)  
Znajomi śmieją się, że ja nawet na Księżycu znalazłabym kota  :)
Okazało się, że kocinka często przychodzi do ośrodka w poszukiwaniu jedzenia.
Nie byłabym sobą, gdybym go nie nakarmiła.


Dla zainteresowanych dołączam link do strony Osady Magura TU


Pozdrawiam cieplutko 

Kasia



18 komentarzy:

  1. U mnie podusie zawsze mile widziane;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najchętniej co tydzień zmieniałabym poszewki :)

      Usuń
  2. Kasiu, fajna poduszka:) A wypad w Bieszczady, sądząc po foto, bardzo udany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak, wypad bardzo udany :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. bardzo ładne miejsce na wypad ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych domkach! Pewnie nie uda nam się tam pojechać w listopadzie, ale górski, zimowy klimat też da nam wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zimie też jest tam bardzo ładnie. Zobacz Olu na stronę internetową osady (podałam link) - tam są zdjęcia z każdej pory roku. Domki rzeczywiście bardzo fajne i wygodne.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Kasiu miałaś wspaniały weekend :D tam jest przepięknie :))))
    a poducha rewelacja :)
    buziaki i mega uściski ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest tam cudnie :)
      Dziękuję :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Ale wspaniały domek i otaczająca przyroda! Musiało być super, bo od razu po wypoczynku uszyłaś poduchę:) Poduszek nigdy za wiele! Przynajmniej ja tak sadzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wypoczynku nabiera się energii do tworzenia :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. takie rzeczy tylko w polsce... :(
    przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce i ile zieleni wokół :)
    Buziol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miałam wrażenie, że jest sierpień, a nie koniec października :)

      Usuń
  9. miejsce jak ze snu! chętnie tam zajrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to naprawdę fajne, spokojne miejsce :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...