sobota, 11 października 2014

Nowa poduszka i plany na sowę

Witajcie dziewczyny

Dziś wreszcie przeprosiłam się z maszyną do szycia. 
Ostatnio jakoś nie miałam do niej melodii, ale chyba te jesienne dni jakoś tak mnie nastroiły.

Zachwyciły mnie różne sowy widywane w sieci.  Znalazłam więc projekt, wydrukowałam i mam zamiar też uszyć sowę.



Sowa powstanie z materiałów przygotowanych po lewej stronie na zdjęciu.



Sowa na razie jeszcze pozostaje w fazie planów. Planuję zabrać się za nią jutro.
Natomiast z czarno - białej tkaniny uszyłam poszewkę na poduszkę dla mamy.



Tak prezentuje się poduszka. Tymczasowo jest na moim narożniku, ale wkrótce pokażę Wam jak wygląda w miejscu przeznaczenia.






Poszewka występuje aktualnie w swoim drugim wcieleniu. Przedtem materiał ten był zasłoną, którą kupiłam w SH za śmieszne pieniądze. 

Pozdrawiam Was ciepło, słonecznie i weekendowo  :)

Miłej niedzieli :)


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kochana, ja samoukiem jestem :) Wszystko robię metodą prób i błędów. Szukam w sieci, czytam, itp, i próbuję.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. i tak najlepiej :)
      mnie też nigdy nikt niczego nie uczył :)

      Usuń
    3. Zgadzam się. Przy takiej kopalni pomysłów i porad, jaką jest internet, można wszystko :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja swojej maszyny nie używałam...odkąd ją dostałam? Jakoś tak,nie było kiedy,teraz będę miała więcej czasu :) Poduszka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, masz maszynę i nie używasz? No to teraz będziesz musiała zacząć! :)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kibicuje twojej sowie mocno:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wkrótce będzie można ją podziwiać :)

      Usuń
  4. Kasiu, gratuluję! Sowa będzie na pewno cudna. Zapewne pokarzesz jak ją skończysz.
    Poduszka też fajna, mama chyba zadowolona:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mama zobaczy poduszkę dopiero za parę dni, jak wróci z wycieczki :) Taka niespodzianka :)
      pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...