piątek, 17 października 2014

Rzeczy kuchenne

Witajcie w ten jesienny, deszczowy i chłodny dzień  :)
No cóż . . .    jest jesień i nie cofniemy tego . . . 

Mimo jednak brzydkiej pogody wybrałam się dziś na pchli targ i upolowałam taki oto pojemnik na różności kuchenne.



Początkowo chciałam przeznaczyć go na przechowywanie akcesoriów typu drewniane łyżki, szpatułki, czy inne przybory.

Jednak ostatecznie pojemnik będzie służył do trzymania w nim sztućców.
Będzie poręcznie i ładnie :)

Cena pojemnika to 6 zł, więc myślę, że nie przepłaciłam  ;)



A poniżej ciacho, które przygotowałam na dzisiejsze przyjście.
Zwykły murzynek z masą waniliową.
Mam nadzieję, że będzie dobry, bo jeszcze nie próbowałam  :)




Miłego dnia dziewczyny :)

16 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo apetycznie, narobiłaś mi smaka na ciacho! :D
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciacho bardzo proste w wykonaniu, więc możesz śmiało taki zrobić :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No właśnie, cena to czysta okazja :)

      Usuń
  3. Uwielbiam rzeczy z drugiej ręki! Nie dość, że tanio to jeszcze nie szkoda zmienić na coś innego. Ciekawa jestem jak robisz taką waniliową masę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie rzeczy :)
      Masę kupuję w proszku Dr Oetkera. Wystarczy dodać mleko i zmiksować. Szybko, łatwo i smacznie :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Cudny pojemnik!!! :))) Uwielbiam takie piękne rzeczy upolowane za grosze! :)
    A murzynek smakowity! :) Najzwyklejszy najsmaczniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię polować na takie przedmioty i kupować :)
      Murzynek wyszedł rzeczywiście bardzo dobry.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Myślę że ciacho będzie świetne, wygląda cudownie :) Pojemnik super, cena rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciacho wyszło bardzo dobre :) Pojemnik też sprawdza się świetnie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. pieknie ci murzynek wyszedl... moja bratowa-cukiernik, narzeka ze z tym ciastem zawsze jest problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a ja z każdym innym mam problem, bo albo nie wyrasta, albo klapnie, a ten urósł jak na drożdżach, a do tego jest bardzo dobry :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. No to narozrabiałaś Kasiu z tym ciastem:))) Pojemniczek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chętnie spróbuję murzynka. ostatnio jakoś lubię ciasta.
    Pojemniczek uroczy, fajnie wyglądają w nim sztućce. Też chętnie chodzę na targi staroci, to takie przenoszenie się w czasie:) Zresztą w moim domu panuje stara epoka, czas się zatrzymał. Tak lubię.
    Teraz przebywam w UK, tutaj to dopiero targi staroci! Jak tu można poszaleć no i ja szaleje. Zawsze coś przyciągam ze sobą:) Niestety:) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci zazdroszczę takich targów! Ja też chodzę na pchli targ, w którym są przedmioty przywiezione właśnie z Anglii :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...