wtorek, 21 października 2014

Szyję po godzinach

Witajcie :)

Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za przemiłe komentarze pod ostatnim postem. Cieszę się, że moje sowie wytwory przypadły Wam do gustu. Zwłaszcza opinie osób, których prace podziwiam, są dla mnie prawdziwym powodem do dumy :)

Z rozmachu związanego z moim powrotem do maszyny, uszyłam wczoraj kolejną torbę. Bawełnianą, mocną, do której można wrzucić trochę zakupów, książek, lub co tam kto woli :)









Kolejne materiały już czekają na swoją kolej. Tym razem chyba wezmę się za nowe poszewki na poduszki mieszkające na narożniku. Przydałaby się tam jakaś zmiana :)




Miłego dnia :)
Kasia 




19 komentarzy:

  1. Podziwiam pod każdym względem. Mi z moją maszyną nie jest po drodze i ona chyba to czuje,bo wciąż robi mi psikusy,które mnie zniechęcają :(
    Miłego popołudnia Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wiesz ile razy ja miałam ochotę rzucić maszyną? Nie raz wciągała mi nici, szarpała materiał, ale to wszystko z powodu mojej niecierpliwości :) Nawet ostatnio złamałam 2 igły podczas szycia . . . Ale ja wytrwale walczę :) Tak więc Tobie też życzę wytrwałości :)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. ja łamię igły i kończy mi się nitka zazwyczaj na kilka cm przed końcem ;/

      Usuń
  2. Przepiękne torby ! Czekam z niecierpliwością na Twoje poduszki :-) Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajnie, że do mnie zajrzałaś :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Rozkręciłaś się Kasiu:))) Fajnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba fajna, ja jeszcze się swojej nie dorobiłam;-) Teraz mnie też wzięło na szycie, codziennie coś tam tworzę :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba taki czas i taka pogoda na własne wytwory :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Kasiu, piękna torba! Widzę, że wpadłaś w "szyciowy" wir:) Ciekawe jakie poduszki nam pokażesz! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wpadłam, a w głowie co chwilę coś nowego mi się tworzy :) Jak ja znajdę czas żeby te wszystkie plany realizować . . .
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Fajna bardzo:) No i to jest dobre Kasiu, że można swoje 'humorki' maszynie pokazywać, a nawet się z nią pokłócić, w razie jakiejś krawieckiej wpadki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No właśnie, tylko, że maszyna nic sobie z tego nie robi :)))
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Super torba, szyj nie krępuj się podusia nowa zawsze się przyda! Ja dziś kocyk obszywałam... :-)
    Buziaki, miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też tak sobie to tłumaczę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Po poduchowe inspiracje zapraszam do mnie. Ostatnio robiła przegląd tegorocznych top10 w trendach poduszkowych :) A i do wygrania jest u mnie jedna. Może się skusisz? http://conchitahome.blogspot.com/2014/10/poduszkowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zaraz zajrzę do Ciebie :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...