niedziela, 30 listopada 2014

Aranżacja stołu w drugiej odsłonie

Witajcie dziewczyny

Dziś ponownie przedstawię Wam obrus, o którym już kiedyś pisałam tutaj.
Kto nie jest w temacie, to przypomnę, że jest to moja wygrana na blogu Sylwii z velourhome.blogspot.com, która zorganizowała konkurs razem z firmą Tercja

Swoją opinię o obrusie już opisywałam, więc nie będę się powtarzać. Obrus cały czas spisuje się bardzo dobrze, jest gruby, przyjemny w dotyku i wygląda na stole bardzo elegancko.

Dziś prezentuję go  w świątecznym klimacie. 























Pozdrawiam ciepło

Kasia

22 komentarze:

  1. Moje oczekiwania co do tego obrusu zostaly spelnione, jest elegancki,dobrze sie uklada i plamy sa mu obce :)
    Chyba i ja musze sie wziac za wersje nr 2
    Buziaki Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Obrus spisuje się świetnie. Czekam na Twoją aranżację Beti :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Mnie obrusy u Sylwii niestety ominęły...
    Ciepła i miła dla oka aranżacja... Mniemam, że święta w kolorze złota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, głównie złoto, ale będzie też czerwień i zieleń :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ładny ten obrus! Widać ze porządnie wykonany z dobrego materialu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, obrus jest tak gruby, że aż jest ciężki :)

      Usuń
  4. To świetny prezent ! Spełnił twoje oczekiwania:) Przymiarka do świąt pięknie wypadła, jeszcze troszkę i zasiądziesz do tak zastawionego stołu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie :)
    lubisz chyba tak dekorować stoły co Kasiu? :)
    ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiesz, na co dzień raczej aż tak się nie staram, ale od czasu do czasu miło jest usiąść przy ładnie nakrytym stole. A tu jeszcze musiałam się specjalnie postarać :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Dopełnieniem klimatu z pewnością byłyby niewielkie kominki na biopaliwo, ale są świeczki więc i tak jest niezła atmosfera :) Ciekawa aranżacja, pozdrawiam!

      Usuń
    3. W domu mamy już dwa kominki, takie zwykłe, nie na biopaliwo, więc już następnych nie przewiduję :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Kasiu, wyprzedasz mnie o kawał drogi:) Mnie stoły jeszcze nie w głowie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już nie długo kochana! :) Ani się nie obejrzysz a już będą święta :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Delikatnie, z gracją. Podoba mi się to. Aż zastanawiam się, co zrobię u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że u Ciebie też będzie pięknie na święta :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Delikatnie i stylowo, cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosto, elegancko i świątecznie. Pozdrawiam serdecznie Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Pięknie to wszystko wykombinowałaś! :) Możecie już śmiało siadać do Wigilii :D Zazdroszczę porządku, bo ja ledwo liżę rany po remoncie łazienki i dziś czeka mnie ponownie sprzątanie tony kurzu po ponownym kuciu... Ale mam nadzieję, że to będą już ostatecznie przedświąteczne porządki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana współczuję Ci z całego serca! Znam ten remontowy ból, a tego kurzu i pyłu, który wchodzi dosłownie w każdy zakamarek domu, szczerze nienawidzę. Najważniejsze to mieć przed oczami już gotową, czystą i piękną łazienkę :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...