wtorek, 11 listopada 2014

Gwiazdkowa poducha

Witajcie dziewczyny
Chociaż poducha, którą dziś prezentuję, pojawiła się już w poprzednim poście, to jednak właśnie ją chcę Wam dziś pokazać jako bohatera pierwszego planu  :)
Uszyłam, przyszyłam aplikację i cieszę się jej widokiem na narożniku. Aplikacje jeszcze przysparzają mi trochę problemu, wychodzę poza wyznaczoną linię, ale cóż . . .  mam nadzieję, że pomału jakoś tą sztukę opanuję  :) W końcu nie od razu Kraków zbudowano . . . 






PS
Dla miłośników krawiectwa i nie tylko
Wczoraj przypadkiem natknęłam się na fajny blog adelaszyje.blogspot.com .  Autorka, która mówi o sobie skromnie, że wciąż uczy się szycia, wyczarowuje różne świetne szyjątka i ubrania, a czytając jedną z zakładek pt. Niezbędnik "krawcowej" dosłownie płakałam ze śmiechu - bo jakbym o sobie czytała - o przeczesywaniu domu w poszukiwaniu ostrych nożyczek, o kombinowaniu z rysowaniem linii do cięcia materiału, o zaznaczaniu książkami, krótkimi linijkami, itd. 
Kto lubi szycie, chce się zainspirować, lub po prostu poczytać, to polecam :)

Miłego wieczoru :)
Kasia

22 komentarze:

  1. Podusia pierwsza klasa!!! Jak dla mnie - wyglada mega profesjonalnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  2. Pisałam już w poprzednim poście,że rewelacja ta poducha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, pochwał nigdy za wiele :))) Dziękuję kochana! :)

      Usuń
  3. Nie rozumiem Kasiu, gdzie w tej aplikacji jest coś nie tak? Poduszka jest super! I pasuje do Twojego pokoju:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ach, ja to bym chciała już umieć tak perfekcyjnie naszywać i widzę każdą niedoróbkę :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Początki zawsze sa trudne.....mimo to podusia wyszła fajna.Ja już dość sporo różnych aplikacji naszyłam a i tak czasem chwila nieuwagi i wychodzi krzywo....ale wtedy pruję ....i poprawiam......Najwazniejsze ,żeby szycie sprawiało przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  5. O piękna gwiazdkowa poducha. Podziwiam i się przymierzam do jakiś gwiazdeczek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Gwiazdki to fajny motyw, zwłaszcza teraz na zbliżający się zimowy czas :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Kasiu, dzięki za super namiary- jestem totalnie zielona w szyciu i każda taka fajna strona jest na wagę złota. Bardzo chciałabym, żeby moje ściegi były takie równe jak te Twoje :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mogłam pomóc. Ja jestem totalnym samoukiem w szyciu, uczę się na własnych błędach, czytam, szukam i ciągle próbuję, szyję, wymyślam, sprawdzam, pruję i szyję :) I Tobie Olu radzę to samo - szyj i nie zrażaj się. Jeśli tylko to lubisz, to warto czasem wyrwać parę włosów z głowy, a potem cieszyć się własnoręcznie uszytą rzeczą :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Bardzo ładna ta Twoja poducha. Chętnie bym ją przytuliła ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...