niedziela, 16 listopada 2014

Gwiazdkowo - choinkowe światło


Cześć dziewczyny

Obiecałam kiedyś, że pokażę nowe lampioniki z bliska, więc oto one :)


Kupiłam je TK Maxx.
Zakochałam się w tym sklepie i cieszę się, że otworzył się wreszcie u nas  (czyt. będzie gdzie wydawać pieniądze :)))


Lampiony są wykonane z drewna i metalu i kapitalnie wyglądają wieczorem podświetlone.
Oczywiście nie mogłam się oprzeć i już ustawiłam je w pokoju, chociaż na jednym znajduje się choinka.   Ale co tam . . .   do świąt w końcu nie daleko  :)



Miłej niedzieli!
Pozdrawiam
Kasia

32 komentarze:

  1. Są kapitalne! Mam jeden bardzo podobny, tylko z większą ilością gwiazdek...
    Tak właśnie sobie myślę, że też mogłabym zrobić wyprawę do piwnicy i scholować już co nieco. Wczoraj spakowałam wszelkie moje turkusy i ozdoby związane z latem. Także miejsce jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Dorotko, już czas :) Uwielbiam ten moment kiedy zaczyna się wyciągać różne zimowe dekoracje :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mam Tkmaxa blisko ale zawsze nie po drodze. Na szczęście nie po drodze bo piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, najgorzej mieć łatwy dostęp ;) A ja mam galerię po drugiej stronie ulicy, więc szybkim krokiem jestem tam za parę minut i to właśnie nie zawsze jest dobre ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajne,bardzo podobne widzialam w pepco.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, i pewnie korzystniejsza cena :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. super, tez sie nie moge doczekac swiatecnych ozdob :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że już nie długo :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Sliczne świeczniki. Pasują Ci kolorystycznie do wystroju, szczególnie do poduszki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście, jakoś ostatnio takie właśnie kolory wpadają mi w oko :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo ładne, a wiesz ze ja i uwielbiam i jednocześnie nienawidzę tego sklepu a dlaczego ?? za to ze maja te wspaniałe rzeczy i ze nie mogę ich wszystkich mieć :)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, dobre! :) Ja chyba też go znienawidzę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Od razu wpadły mi w oko :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękne lampiony :) A sklep także kocham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przepadłam jak tylko pierwszy raz weszłam do tego sklepu :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Świetne, też lubię TK-Maxx:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Świąteczne akcenty w połowie listopada to czysta przyjemność :) Gdyby przeziębienie nie uziemiło mnie na dobre, pewnie sama już bym wygrzebała coś grudniowego ;) Te lampiony wyglądają i to własnie wielki plus TKmaxu, że czasem można znaleźć coś, czego nie ma w innych sklepach :) Niestety, tak jak z H&M HOME, czy IKEA- w Białymstoku nie mam tego fajnego sklepu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jest od dwóch miesięcy dopiero :) A ja już od dawna wzdychałam do tego sklepu jak widziałam na blogach różne fajne rzeczy tam właśnie kupione.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ale fajne te lampioniki! Szkoda, że mój budżet został ostatnio mocno nadszarpnięty ;) Pozostaje mi podziwiać :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale możesz przecież napisać list do św Mikołaja ;))) I podsunąć go mężowi ;)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Bardzo ładne lampiony. Podoba mi się też Twój pomysł na bieżnik i podusie w gwiazdy

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu bardzo ładne lampiony!
    Ściskam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. dodatki są zawsze taką wisienką na torcie, uwielbiam wyszukiwać różne cudeńka, pozdrawiam Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię :) Bo jak to mówią - diabeł tkwi w szczegółach :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Ja też byłam na dniach w TK - Maxx, wyszłam cała chora, wszystko chciałam kupować. I tak wróciłam z niczym, po drodze ochłonęłam.. Istna głupawka przed świętami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to zachować zimną krew wchodząc do sklepu :) Cha cha, łatwo powiedzieć :)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...