sobota, 1 listopada 2014

Moja wygrana w pierwszej odsłonie

Witajcie dziewczyny

Dziś mam dla Was porcję zdjęć z aranżacją stołu. 
W roli głównej wystąpi obrus, który niedawno wygrałam w konkursie zorganizowanym przez Sylwię z bloga velourhome.blogspot.com i firmę Tercja.


Obrus dotarł do mnie pięknie zapakowany.


W środku znalazłam bardzo fajną karteczkę.


Taki podpis to świetny gest  :)

Wybrałam kolor Cappuccino o wymiarze 140 x 200 cm.
Obrus jest bardzo elegancki, gruby, szybko i łatwo się go prasuje.
Urzekła mnie jego prostota - niby tylko lamówka, ale nic więcej tu nie potrzeba. 
Moja ulubiona prosta forma - mniej znaczy więcej.



Pierwsza wersja to nakrycie przygotowane do dania głównego.








Druga wersja z nakryciem kawowym.









Bardzo dziękuję Sylwii - koniecznie zajrzyjcie na jej pięknego bloga  KLIK

oraz firmie TERCJA za wspaniały prezent.

Niedługo ukaże się na moim blogu kolejny post z inną aranżacją stołu, pewnie już bardziej 
z pomysłami świątecznymi.

Pozdrawiam cieplutko
Kasia





18 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :)
    Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już te obrusy u Sylwii... Niestety nie miałam szczęścia do wygranej. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może w następnym testowaniu szczęście się do Ciebie uśmiechnie :)

      Usuń
  3. Gratuluję:) Obrus piękny i aranżacja na nim również:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to cappuccino się prezentuje i tak jak napisałaś,lamówka wystarczy,by obrus był elegancki. Przy tak ładnym obrusie każda aranżacja wygląda wspaniale :)
    Buźka kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :) Twoja aranżacja też bardzo mi się podobała :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Obrus i aranżacja bardzo mi sie podobają. Zreszt a jak widać nie tylko mi. Jest z klasą i z dobrym smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. obrus wspaniały na wiele okazji:) Dobra aranżacja. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny obrus! :) muszę się sama rozejrzeć za jakimś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj na stronę producenta, którą podlinkowałam, lub kliknij na banerek z boku strony. Dużo jest tam obrusów w bardzo dobrej cenie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo gustowny obrus! Nic dodać nic ująć, lamóweczka dodaje wystarczająco uroku. sama muszę pomyśleć o obrusie świątecznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...