czwartek, 6 listopada 2014

Pierwsza gwiazdka i jeszcze coś


Gwiazdki chodzą mi po głowie :)  Nie tylko dlatego, że zbliża się sezon zimowo - świąteczny.
Po prostu tak mi się podobają, podziwiam je na materiałach, poduszkach, pledach, wzdycham do zdjęć na różnych blogach, że postanowiłam sama sprawić sobie gwiazdkę  :)
Na razie wszystko przygotowane. Gwiazdka wycięta i teraz rozmyślam nad tym jak ją ładnie przyszyć do materiału. Mam nadzieję, że tego nie zepsuję :)
A co to będzie?
Zobaczycie wkrótce  :)




Za parę dni wybieramy się na przyjęcie urodzinowe do znajomych, więc już kupiłam prezent.
Wypatrzyłam ten świecznik w TK Maxxie i od razu wpadł mi w oko.
Myślałam nawet gdzie mógłby stanąć u nas, ale jakoś nie bardzo znalazłam mu miejsce, chociaż bardzo mi się podoba. Więc trafi do domu mojej przyjaciółki  :)
Prawda, że słodki?









Do usłyszenia
Kasia

24 komentarze:

  1. Kasiu uroczy :) Żałuję, że nie ma tego sklepu w moim mieście.... może w nowej galerii, liczę na to :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas niedawno się otworzył, jakieś 2 miesiące temu. Ach, jak ja tam wejdę, między te półki z różnościami do domu . . . :)

      Usuń
  2. Byłam dzisiaj w TK maxx i nie widziałam go :( jest cudny! Wybralas wspanialy prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas były tylko dwa, więc może i u Ciebie już ich nie ma. Albo są gdzieś schowane i nie widać ich na pierwszy rzut oka . . .

      Usuń
  3. Super świecznik! Bardzo oryginalny, wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że obdarowanej też się spodoba :)

      Usuń
  4. aaa...gwiadki nadal w modzie i nadal w moim sercu i głowie! uwielbiam:)

    świecznik bardzo ryginalny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je kocham całym sercem! :)

      Usuń
  5. tez bardzo lubię gwiazdki :)))
    imprezowego weekendu zatem Kasiu ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjaciolka bedzie zadowolona! A podusia z gwiazdka rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, już odgadłaś, że to będzie podusia :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Podusia będzie śliczna. Sama przymierzam się do zrobienia takiej. Też ostatnio mam chopla na punkcie gwiazdkowego motywu, co widać na moim blogu. Zapraszam Cię serdecznie. www.zwyczuciemsmaku.pl
    P.S. A świecznik rzeczywiście uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już dodałam Twój blog do mojej listy na bloglovin; nie mogłam oderwać wzroku od pięknych zdjęć :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Kasiu prezent cudowny :) bardzo mi się podoba :) a tej Twojej cudnej gwiazdki nie mogę się doczekać :) Pozdrawiam :) a w weekend zaszalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :) Szaleństwo dopiero w następny weekend, ale prezent kupiłam z wyprzedzeniem :)
      Buziaczki :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, sama nie mogę się na niego napatrzeć :)

      Usuń
  10. Oj przydałby mi się taki piękny świecznik, tylko za bardzo nie miałabym gdzie go postawić :( Mam tylko wielkie okno do podłogi i okna dachowe - poddaszowe życie zafundowało mi brak normalnych parapetów, na których postawiłabym takie cudo :) A poducha świetna - gwiazdy są hitem tego sezonu. Też zafundowałam sobie gwiaździste poduchy i szary obrus w białe gwiazdeczki. Zapraszam do podejrzenia :) Bardzo przyjemny Twój blog, lubię takie domowe zacisza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zajrzałam do Ciebie - okno cudowne, ale rzeczywiście trzeba wziąć pod uwagę brak możliwości stawiania ozdób na parapecie. Coś za coś :) Gwiazdki dodają tyle przytulności :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Kasiu,prezent uroczy! Napewno bardzo sie spodoba:-)
    Gwiazdki to tez moj ulubiony motyw:-))
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Widzę, że motyw gwiazdkowy ma przed sobą przyszłość - nigdy się nie znudzi :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...