czwartek, 20 listopada 2014

Wymyślam i tworzę


Witajcie dziewczyny

Brrr . . .  Stało się! Pogoda wreszcie jak na listopad przystało ;)
Znalazłam dziś na FB obrazek z napisem, że listopad to zbiór poniedziałków z całego roku.
Czy to nie prawdziwe?  :)

My w domu ratujemy się kominkami. Cudownie jest tak usiąść przy ciepłym ogniu i ogrzewać się.
Ja jestem strasznym zmarzluchem i jesienią i zimą strasznie jest mi źle. No ale cóż . . .  Taki mamy klimat :)

Dziś pokażę Wam parę rzeczy, które ostatnio stworzyłam.
Pierwsza rzecz to wianek z serduszkiem.  Pędy winobluszczu okręciłam sznurkiem i przywiązałam serduszko z materiału. Wianek już trafił do nowego właściciela jako prezent.






Druga rzecz to zasłonka na okno dachowe do pokoiku, w którym mam swoją małą pracownię. Oczywiście nie mogłam oprzeć się gwiazdkom i teraz szyję pod gwiazdami :)











Pozdrawiam i życzę Wam wspaniałego wieczoru :)
Kasia

28 komentarzy:

  1. Kasiu, przykuła moją uwagę Twoja zasłonka na okno dachowe, bo sama mam prawie same "dachowce" w mieszkaniu. I szukam czegoś fajnego - widziałam kiedyś w jednym sklepie rolety rzymskie na okna dachowe. Bardzo ciekawy pomysł - wciąż rozważam zakup tego wynalazku ;) A serduszko piękne! Pozdrawiam serdecznie! Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roleta to bardzo dobre rozwiązanie. Zawsze można ją zwinąć kiedy zachodzi taka potrzeba . Ja zastosowałam takie najprostsze rozwiązanie i zasłonka jest tak trochę "na stałe" :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Też już wchodzę w klimat świąt ale raczej coś wyciągam niż robię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę robię i trochę wyciągam, i pewnie jeszcze coś dokupię :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Z szyciem mi wciąż nie po drodze ale chętnie podziwiam twory innych :) Twoja zasłonka śliczna i fajnie,że dostała gwiazdki,zrobiło się tak trochę świątecznie? Ech,nie mogę doczekać się dekorowania! Wianek super i jaki prosty,moje to zawsze jakieś koślaki hihi
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też czekam już żeby wreszcie wydostać z szafy te wszystkie pudła z ozdobami :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Gwiazdki będą i u mnie w te święta w nasileniu... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, bo robią miły i ciepły klimat :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Kasiu, lubię takie proste ozdoby. Wianuszek z serduszkiem jest śliczny, bo prosty:) Tak samo zasłonka:) To jest to co lubię!
    Mam nadzieję, że pod gwiazdami będziesz miała wiele pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może rzeczywiście te gwiazdki będą podsuwać mi jakieś pomysły :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Zasłonka jest świetna! Teraz oko będzie mega fajnie wyglądać:)
    Pozdrowionka przesyłam i życzę udanego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow zasłonka mi się bardzo podoba!
    radosnego weekendu Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianuszek z serduchem uroczy ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianuszek jest swietny! A pod gwiazdami niech sie dzieje tworczo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Piekna zaslonka, tworz dalej:)) zbior poniedzialkow-brrrr;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wianek z uroczym serduszkiem ;) Podobają mi się takie robótki ;) Pozdrawiam i dziękuję, że mnie odwiedzasz ;) Miło mi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo podoba mi się Twój blog i chętnie zaglądam :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Gwiazdki, gwiazdki :) Piękne :D Tak sobie pomyślałam, że idealnie wprowadzają w przedświąteczny klimat :)) Ściskam Cię Pracusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a ja czekam na Twoje prace Olu :) Ciekawe kiedy pokażesz na blogu swoje szyjątka :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...