sobota, 20 grudnia 2014

Przygotowania etap I

Witajcie dziewczyny

W tym roku strasznie późno wzięłam się za świąteczne dekoracje.
To chyba dlatego, że czekałam jednak na śnieg. Myślałam, że może w końcu spadnie choć odrobinka i wtedy ruszę z tymi wszystkimi ozdobami. A tu ani śladu śniegu  :(

Dlatego postawiłam na minimalizm.
Z nowości zrobiłam mikołajkowy wianek, który zawiesiłam na drzwiach do łazienki.


Pozostałe dekoracje pochodzą z mojej kolekcji, którą wyciągam co roku, uzupełniam, zmieniam, dorabiam, itd.








Dziś i jutro jeszcze mam luz, ale od poniedziałku zabieram się za świąteczne przygotowania kulinarne.
Jak tam u Was? Działacie już?

Pozdrawiam cieplutko
Kasia

20 komentarzy:

  1. no i slicznie, a choinka gdzie ?
    ja tez dzis jeszcze schody przyozdobie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka jeszcze się nie załapała na sesję :) Ale już jest w pokoju, następnym razem ją pokażę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Kasiu, jakie masz oryginalne schody, nie mówię o ozdobach, ale ozdoby dodają innego wymiaru:) Czyli u Ciebie już świątecznie domek przyozdobiony.
    U mnie jutro ubieranie choinki i tyle z ozdób.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie też w tym roku nie będzie zbyt wiele dekoracji - parę detali wystarczy :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Dawaj zdjęcia choinki! :)

    U mnie już dekorowania zakończone. Czas na kulinarny start w tym kierunku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam, dam, już niedługo :) Ciekawe co tam fantastycznego zdziałasz w kuchni :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. O do tej wiszącej na karniszu panny, mam kawalera- który wisi na kinkiecie :D chyba lubią takie ekstremalne miejsca :D

    A dekoracje urokliwe :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy gdyby mogli sami wybierać miejsce, to też by się tak usadowili :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Kasiu, zdecydowanie aniołek - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze by poczuć duchowy klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, dekoracje to tylko dodatek :)

      Usuń
  7. ja właśnie dzisiaj również zaczynam wypieki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia :) Na pewno będą pyszne :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny wianek z Mikołajkami:) Wesołych Świat życzę! Kami

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...