sobota, 27 grudnia 2014

Uzupełniam zapasy po świętach


Witajcie poświątecznie

Święta, święta i po świętach . . .

Jedzonko zostało, teraz dopiero można poświętować  :)  Obiady gotowe, śniadania i kolacje prawie też, tylko wyjąć z lodówki. Weekend nam został na odpoczynek po świętach. Same plusy  :)

U nas jednak najszybciej skończyły się słodycze, więc musiałam uzupełnić zapas :)
Znalazłam bardzo ciekawy przepis na fajnym kulinarnym blogu Niebo na talerzu 
Szukałam oczywiście czegoś szybkiego i łatwego i znalazłam przepis na ciasteczka owsiane.
Przepis jest tu:  KLIK
Płatki owsiane to tutaj jedyna "ekstrawagancja" -  pozostałe składniki zawsze są w domu.






Dziękuję wszystkim za życzenia świąteczne i noworoczne.
To bardzo miłe uczucie, że dzięki blogowi zdobywamy tylu wspaniałych, życzliwych przyjaciół  :)

Do usłyszenia wkrótce
Kasia

15 komentarzy:

  1. Kasiu chowaj te pyszności bo widzę, że renifer się na nie czai ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno ciacho mogę mu sprezentować :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jedno ciacho mogę mu sprezentować :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Poproszę kilka takich ciasteczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, częstuj się :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Moi chłopcy też dbają o to , aby ciasteczka szybko się skończyły hi,hi.. Pozdrawiam Cię serdecznie :-))) Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, widzę, że nie tylko ja lubię słodycze :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bo w życiu nie może zabraknąć słodyczy :) Ani tych do schrupania, ani tych codziennych, w głowie :) Cieszę się, że atmosfera Świąt trwa za sprawą cudów w kuchni :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo mi się podoba Twoja filozofia Olu :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Cisteczka owsiane - zawsze:) szczesliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie przepisy to ja lubię. Coś z niczego ;) Pyszne! Pozdrawiam Cię Kasiu i życzę słodkiego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dla Ciebie również wspaniałego Nowego Roku :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...