piątek, 3 kwietnia 2015

Wielkanoc

Witajcie

Jak u Was przygotowania do świąt?
U mnie w tym roku bardzo spokojnie, z najbliższą rodziną, bez większego "wypychania" lodówki, 
bo i tak potem nie ma tego wszystkiego kto jeść  :)

Najważniejsze, żeby spędzić ten czas w radosnej, miłej atmosferze.

Życzę Wam zatem wspaniałych, rodzinnych i wesołych Świąt Wielkanocnych.

Mam nadzieję, że słońce zaszczyci nas swoją obecnością, chociaż jak dziś patrzę przez okno i widzę ŚNIEG (!)  to zaczynam w to wątpić  ;)

Poniżej kilka migawek z moich dekoracji.
(Ciacho to niestety nie moje dzieło)



























Pozdrawiam cieplutko

Kasia

27 komentarzy:

  1. Hej Kasia radosnych świąt dla Ciebie

    Mam prośbę o aktualizację na Twojej liście czytelniczej na blogu mojego adresu, który jest teraz następujący: http://www.lifestyleinspiracje.pl, przez stary adres link się nie aktualizuje...z góry dziękuję i pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oczywiście, zaktualizuję, nie ma sprawy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. slonecznych swiat!
    ja nie wystawiam dekoracji, bo przy 2 kotach juz nie przetrwaja...:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja mam dobrze z moją Baletnicą, bo nic na niej nie robi wrażenia :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kasiu i Tobie kochana Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny post! Wszystkiego najlepszego Kasiu dla Ciebie i najbliższych:)Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych i spokojnych Świąt dla Ciebie Kasiu i Twojej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ozdoby, piękna Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W tym roku jednak zrezygnowałam z większości dekoracji i postawiłam na minimalizm :)

      Usuń
  8. Kasiu, widzę, że u Ciebie wszystko na ostatni guziczek zapięte, więc pozostaje tylko życzyć pogodnych Świąt i niezbyt mokrego poniedziałku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzam z jedzeniem, więc nie mieliśmy zbyt wiele do przygotowywania. Zatem świętujemy i leniuchujemy :)

      Usuń
  9. Radosnego Świętowania Kasiu!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu radosnych świąt również Tobie życzę :)
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie święta też były rodzinne i spokojne jeśli chodzi o jedzenie:) Mimo wszystko, kończę je z kolejnym postanowieniem zrzucenia 4 kilogramów:) poświątecznie już życzę rychłego nadejścia pięknej i słonecznej wiosny:) Pozdrawiam cieplutko. Ania Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie święta też były rodzinne i spokojne jeśli chodzi o jedzenie:) Mimo wszystko, kończę je z kolejnym postanowieniem zrzucenia 4 kilogramów:) poświątecznie już życzę rychłego nadejścia pięknej i słonecznej wiosny:) Pozdrawiam cieplutko. Ania Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, miło mi, że zajrzałaś do mnie :) Dziękuję Ci bardzo za życzenia wiosenne; z utęsknieniem czekam na wiosnę :)
      Co do poświątecznych kilogramów, to tak już jest co roku ;) Ale niedługo nadejdzie piękna, ciepła pogoda i zaraz wszystko co zbędne zrzucimy :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. u mnie Święta minęło błogo,spokojnie i rodzinnie :)
    mam nadzieję,że u Ciebie również Kasiu!
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawet za spokojnie ;) Trochę się nawet ponudziliśmy ;) Ale wypoczęliśmy, spędziliśmy czas razem, pojedliśmy dobrych rzeczy i było bardzo sympatycznie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Ale się na Ciebie naczekałyśmy Kasiu ;) Dziękuję za życzenia, które zostawiłaś mi na blogu. Bardzo to miłe. Mam nadzieję, że Twoje święta były radosne i piękne! Buzia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, dziękuję, miło mi to słyszeć :) Tak, święta spędziliśmy w miłej rodzinnej atmosferze i chociaż pogoda nie dopisała, to było fajnie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...