środa, 15 lipca 2015

Czas na koktajl





Cześć dziewczyny

Wczoraj przeczytałam post na Laurentino blog (zajrzyjcie, bo historia jest bardzo poruszająca) 
i przy okazji dowiedziałam się o istnieniu bardzo fajnej strony o jedzeniu

Pomyślałam sobie, że przecież jest lato, mamy mnóstwo świeżych owoców na wyciągnięcie ręki,
 więc czemu by ich nie wykorzystać i nie zrobić z nich czegoś zdrowego i pysznego.

No i zrobiłam - SMOOTHIE

Pyszne, zdrowe, bez żadnych sztucznych dodatków, barwników, czy innych polepszaczy, którymi karmią nas producenci soków i innych napojów.
Ja już dawno zrezygnowałam z kupowania soków w kartonach i przerzuciłam się na wodę.
Chociaż nigdy wody nie lubiłam, i nadal za nią nie przepadam, ale postanowiłam się do niej przekonać i nawet jakoś mi to wychodzi :)

Wracając do smoothie, do jego przygotowania wykorzystałam truskawki, maliny, jagody, brzoskwinie, szpinak i wodę.
Zainspirowałam się przepisem z podanej wyżej strony, a konkretnie TYM.
Ja go trochę zmieniłam, ze względu na brak jabłka i gruszki, ale też wyszło i było pyszne.
Wszystkie składniki trafiły do blendera i po chwili smoothie było gotowe :)










Pyszne, szybkie i zdrowe.
Polecam!


Na drugim blogu czekają na Was pyszne koktajle w pastelowych kolorach.
Zajrzyjcie koniecznie :)

KLIK NA ZDJĘCIE




Pozdrawiam
Kasia



6 komentarzy:

  1. u mnie goszcza codziennie, w roznych kombinacjach smakowych, to uzaleznia jak woda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coś czuję, że teraz u mnie też zagoszczą na dłużej :)

      Usuń
  2. Szpinak????? Jestem w szoku... ale jak smakuje tak jak wyglada to sobie zrobię... a co. Porcja witamin jeszcze nikomu nie zaszkodziła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ten szpinak zaskoczył, ale dałam i było dobre, więc myślę, że można :) Smacznego :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...