piątek, 10 lipca 2015

Gwiazdki, gwiazdki ...





Nareszcie mam!
Moje, tylko moje, na własność - gwiazdki  :)
















Zamówiłam na Allegro, chociaż miałam opory po poprzednim nieudanym zakupie. 
Jednak tym razem jestem naprawdę zadowolona.
Pościel jest bardzo starannie uszyta, zapinana na zamki, ma ładny, precyzyjny wzór.
Nie jest to żadna reklama sprzedawcy, ale dla zainteresowanych podaję namiary TU
Pościel ma tylko jedną wadę - wzór na niej jest drukowany
 i po wyjęciu z opakowania strasznie czuć barwniki.
Najlepiej wyprać ją przed założeniem i problem znika.


Po więcej sypialnianych inspiracji zapraszam na

Pozdrawiam
Kasia

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię gwiazdki !!!!
    Ja dzisiaj zamówiłam pledzić w gwiazdki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się w nich zakochałam :)

      Usuń
  2. Piękne gwiazdki i zestaw z łóżkiem i lampkami jak z katalogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. I mnie się bardzo ta pościel podoba :) Gwiazdki zawsze na topie!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wprowadzają taki fajny klimat :)

      Usuń
  4. Kasiu, fajnie, że napisałaś o tej pościeli i podzieliłaś się źródłem, bo w ciemno nie odważyłabym się kupić już niczego więcej na allegro. Ostatnio mam "szczęście" do oszustów i brak mi sił na kolejne złe doświadczenia. Pościel wygląda świetnie! Ja zamiast gwiazdek wybieram szaro-granatowe groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dwa razy przejechałam się na pościeli z allegro, więc teraz z dużą niepewnością odważyłam się jeszcze raz spróbować. Pościel w groszki jest następna na mojej liście :) Nie zamawiałam od razu więcej kompletów, bo chciałam sprawdzić najpierw jakość wykonania. Jestem bardzo zadowolona, chociaż muszę jeszcze sprawdzić jak będzie się zachowywać po praniu.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...