poniedziałek, 13 lipca 2015

Moje domowe biuro


Witajcie,

Dziś zapraszam Was do mojego biura.
Już kiedyś o nim pisałam i pokazywałam na zdjęciach 
(dla zainteresowanych podaję link do posta  TUTAJ )
Jest to moje zarówno domowe, jak i firmowe biuro.












Poszperałam na Pinterest i znalazłam fajne stronki z darmowymi kalendarzami do wydruku.
Ja swoją kartkę z lipcem wydrukowałam z TEJ STRONY.

Słoiczek z długopisami to moje DIY.


Zapraszam również na mój drugi blog Pastelove inspiracje
Dziś umieściłam tam post o tematyce również biurowej.

Zapraszam (kliknij na zdjęcie poniżej)



Pozdrawiam
Kasia


18 komentarzy:

  1. Ale masz pięknie Kasiu i choć całkowicie się do takiej pracy nie nadaję u Ciebie mogłabym pracować ;) bardzo klimatyczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Justynko :) Może kiedyś na tyle rozwinę firmę, że będę zatrudniać pracowników, to dam Ci znać :)))

      Usuń
  2. Kasieńko! jakie piękne zmiany u Ciebie :)
    niestety mnie coraz mniej w sieci...a co to będzie jak drugi maluch się pojawi ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No właśnie, czekamy na wieści od Ciebie Sisi na blogu :) Pewnie już nie długo...

      Usuń
  3. Takie nie-biurowe, przytulne i jasne biuro - bardzo mi sie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie o to chodziło, żeby nie było zbyt biurowe, bo jest w domu i musi być też przystosowane do potrzeb domowych.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Łał jaki porządeczek u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, ha, nie raz mam tu wszystko powywracane do góry nogami :) Ale do zdjęć nie wypada :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. siwetne masz to domowe biuro - moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogę już się wprowadzić do Twojego biura?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Tak mili goście zawsze chętnie widziani :)))

      Usuń
  8. śliczne biuro,i jak ładnie i jasno:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo lubię to miejsce.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Marzy mi się takie biuro. Jest naprawdę ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że Ci się podoba :)

      Usuń
  10. Biuro urządzone praktycznie i z dobrą stylizacją. Mniejsze krzesło to prawidłowo przemyślana decyzja. Nie zajmuje zbyt dużo miejsca i lepiej komponuje się z biurkiem. Nic, tylko pracować przy nim od rana do wieczora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z krzesłem była na początku inna historia, mąż kupił mi inne, ale tak mi się nie podobało, że złożyłam go z powrotem i odwiozłam do sklepu :) Jednak ikea wygrała :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...