wtorek, 7 lipca 2015

Obiad idealny na lato




W upalny dzień nie wyobrażam sobie pichcenia długotrwałych, ciężkich potraw. A już w ogóle nie wyobrażam sobie gotowania w nagrzanej prawdziwie letnią temperaturą kuchni. 
Dziś przeniosłam więc "teren robót" do ogrodu. Na grilowym palniku usmażyłam naleśniki, posmarowałam je musem jabłkowo - gruszkowym, posypałam jagodami, a na wierzchu ułożyłam wiśnie w syropie. 

Muszę przyznać, że to był dobry pomysł. 
Pyszne, lekkie i prawdziwie letnie danie. 
Polecam :)

Kasia

12 komentarzy:

  1. Pyszota!!!!! Jak smakuje tak jak wygląda to Ci Kasiu zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę jaki fajny pomysł! Ja dopiero teraz wyszłam na taras bo wreszcie da się oddychać :) Co prawda naleśników nie jem ale popijam piwo i też jest super :))))
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, też fajny pomysł na letnie menu :)

      Usuń
  3. Właśnie młodszy syn sobie dzisiaj zażyczył ale nie miałam weny na stanie przy piecu brrrr, więc dwa dla niego poproszę z cukrem pudrem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana, za późno! Już śladu po nich nie ma :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł Kasiu ;) a jak smakowicie wyglądają ;) obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście, były bardzo dobre :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że to fajne, smaczne i lekkie danie, polecam :)

      Usuń
  6. Matko, ale mi wstyd i żal, że tyle czasu mnie u Ciebie nie było! Z jakiegoś powodu nie wyświetlały mi się Twoje wpisy w aktualizacjach i nawet myślałam co tak cicho w domowym zaciszu :) Narobiłaś mi smaku na te pyszności, a na zdjęciu wszystko co dla mnie zakazane... :( Podelektuję się fotami :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, mnie długo nie było na blogu, nie miałam czasu ani weny... Ale teraz postaram się być tu częściej :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...