środa, 8 lipca 2015

Pastelova autoreklama



źródło



Witajcie dziewczyny

Chciałabym przedstawić Wam mój nowy blog 

Zaglądając na różne blogi i strony często spotykam zdjęcia, które mnie zachwycają. 
Szczególnie te, których kolory są tak ciepłe, miłe i słodkie. 
Postanowiłam więc zebrać te wszystkie cudeńka w jednym miejscu. 
Tak powstał nowy blog, który mam nadzieję przypadnie chociaż części z Was do gustu. 
Serdecznie zapraszam :)


Zapraszam również na FB


Bloglovin


 oraz Pinterest



Strona dopiero startuje, ale z czasem będzie na niej coraz więcej pastelovych zdjęć :)

Zapraszam serdecznie




6 komentarzy:

  1. Cześć,
    Fajny pomysł z tym nowym blogiem ;)
    będę zaglądać ;) Buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wszystko co mi się podoba mam na pintereście lub dysku w komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) Pinterest to świetne źródło inspiracji :)

      Usuń
  3. Pastelove ja uwielbiam:) Chetnie będę wpadać a tymczasem gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulinko, zapraszam serdecznie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...