sobota, 4 lipca 2015

Po (długiej) przerwie

Uuufff...  powiało pustką na moim blogu, wiem. Złożyło się na to parę spraw, głównie związanych z domem. 

Wprowadziliśmy parę kosmetycznych zmian, a najgłówniejsze z nich to zmiana koloru dachu oraz elewacja. Nareszcie mamy ładny, czysty domek, i aż miło usiąść teraz w ogrodzie i patrzeć na to dzieło :)

Zresztą zobaczcie sami parę migawek.









W ogrodzie lato pełną parą. Wszystko rośnie, kwitnie i obecnie tęskni za wodą  :)







A tutaj nasz punkt odpoczynkowy.







Jak widzicie, zmieniłam wygląd bloga. Chciałam jakoś go uprościć i efekt jak dla mnie jest zadowalający, chodź daleko mu jeszcze do wyglądu innych podziwianych przeze mnie blogów :)

Mam nadzieję, że miło spędzacie ten upalny weekend. Ja uwielbiam lato, słońce i taką temperaturę, choć nie ukrywam, że dziś słońce jest męczące. Ale i tak wolę to, niż zimę :)

Pozdrawiam Was cieplutko.
Do usłyszenia,
Kasia

20 komentarzy:

  1. Kasiu ale piękny domek :) My też jeszcze przed podbitką i elewacją, już nie mogę się doczekać może na jesień :) Zazdroszczę, oj zazdroszczę :) Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, życzę Ci żebyście jak najszybciej skończyli wszystkie prace wykończeniowe w Waszym domku i mogli cieszyć się cudnym miejscem :)

      Usuń
  2. No nareszcie!! :) Fajnie, że wróciłaś a domek macie śliczny, marzy mi się taki...jakikolwiek domek :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, postaram się teraz bywać tu częściej :)

      Usuń
  3. To pracochłonne ale efekt jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście, pracy było pod dostatkiem, potem sprzątanie po tym wszystkim, ale na szczęście już jest po :)

      Usuń
  4. Pięknie odpicowany domek _D Aogródek i wypoczynek super ! Na wakacje nie trzeba wyjeżdżać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie tak się tu czuję; jakbym była na wakacjach :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Kasiu, no, no, wszystko śliczne (a białą elewację uważam za najładniejszą) i ogród wypielęgnowany. Nie to, co u mnie;(
    Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy :)
      Ps elewacja jest kremowo - żółta, ale robiłam zdjęcia w pełnym słońcu i pewnie dlatego tak wygląda :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Kasiu dom prezentuje się pięknie- prosto i elegancko :) Ogród to marzenie :) Blogowe zmiany bardzo przyjemne, mam tylko ze swojej strony małą uwagę- to nic ważnego, ale pomimo, iż mam ogromny, szeroki monitor, to jednak strona nie mieści się. Wygląda mi na to, że jej szerokość nie jest chyba zoptymalizowana do standardu- tak miało być? Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celem doprecyzowania- żeby zobaczyć wszystko od prawej do lewej muszę przesuwać suwak ;)

      Usuń
    2. Olu, dziękuję za wskazówkę. U mnie wszystko wyświetla się w porządku, jednak ostatnio zmniejszyłam szerokość bloga. Napisz mi proszę czy dalej tak to wygląda, i może coś mi podpowiesz jak to zoptymalizować, bo ja wszystko robię metodą prób i błędów :)

      Usuń
    3. Kasiu, teraz jest wszystko OK :)

      Usuń
    4. To super :) Dobrze, że istnieje internet, bo ostatnio tyle rzeczy mój mózg przyswoił, o których istnieniu do tej pory nie miałam pojęcia, że powinnam już jakiś dyplom dostać :)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...