czwartek, 30 lipca 2015

Ścienne dekoracje




Witajcie kochani

Dziś wrzucam zdjęcia ze  ściennymi dekoracjami u mnie w domu.
Dopiero patrząc na zdjęcia zdałam sobie sprawę,
 że przydałoby się w tym temacie trochę koloru :)

Już od dawna chodzi za mną zakup jakiegoś fajnego plakatu do salonu,
i chyba czas najwyższy ten pomysł zrealizować.

Marzy mi się też galeria zdjęć w czarnych, jednakowych ramach.
Już ją widzę oczami wyobraźni w holu :)

Ale póki co zebrałam wszystkie "rzeczy", które obecnie wiszą, lub są przyklejone w moim domku.


Ten zegar bardzo lubię. Znajduje się w salonie, widać go z kuchni, 
i zawsze wiem, która jest godzina.



Plakat "Less is more" kupiłam w Empiku.


Naklejkę "Life's too short..." wypatrzyłam na Allegro.


Plakaty z wielkich miast :) kupiłam w Leroy Merlin.


Plakat z bucikiem wyszperałam w Empiku na wyprzedaży za jakąś śmieszną cenę.
Wisi sobie w holu nad szafką z butami :)


Następna naklejka z motto zapełniła kawałek ściany w biurze,
 i codziennie przypomina mi o braniu spraw w swoje ręce.

Tabliczkę z kotem znalazłam kiedyś na wielkanocnym jarmarku
 i nie mogłam wrócić bez niej do domu :)

A metalowe serduszko to prezent :)


I to by było na tyle :)

Przy okazji ściennego tematu zapraszam do odwiedzenia mojego drugiego bloga


Post o ściennych ozdobach - KLIK


Pozdrawiam cieplutko
Kasia




14 komentarzy:

  1. Dekoracja na scianie biurowej spodobala mi sie najbardziej:)) Dobrze jest mic kolo siebie takie pozytywne przeslanie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię ten napis - jest taki pozytywny :)

      Usuń
  2. Fajnie się prezentują te napisy u Ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten napis na ścianie jest obłędny Kasiu!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też bardzo go lubię :)

      Usuń
  4. Sporo tych ozdobników masz :) Tal rozejrzałam się po swoich ścianach i też w każdym kącie coś wisi hihihi
    Uściski Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę ich jest, ale jak na cały dom to nie tak dużo :) Jeszcze mam kilka rzeczy w planach.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. W pastelach będzie ci do twarzy:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne Kasiu, fajne.
    Ciekawe, co chcesz w tych czarnych ramkach prezentować?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W czarnych ramkach chciałabym umieścić zdjęcia naszej rodzinki :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. fajne są te tabliczki z napisami i bardzo lubię ogladać je we wnetrzach, choć sama nie umiem się zdecydować jaka chciałabym widzieć u siebie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi napisami jest tak, że coś po prostu musi wpaść w oko, a potem zostać w głowie :) I wtedy od razu wiesz, że dany napis będzie idealny do jakiegoś pomieszczenia :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...