niedziela, 26 lipca 2015

Soczysta niedziela





Witajcie niedzielnie

Już od paru lat sama przygotowuję domowe soczki do herbaty.
Również w tym roku ich nie zabraknie.
W zimie są po prostu niezastąpione. Nie wyobrażam sobie mroźnego dnia bez herbatki z soczkiem :)
Oczywiście trzeba je robić teraz, kiedy jest najbardziej gorąco, ale coś za coś...





Do sokownika trafiły porzeczki czerwone i czarne, oraz agrest.







W temacie kuchennym zapraszam Was również na mój drugi blog.
W najnowszym poście znajdziecie tam inspiracje na temat urządzania kuchni.

Zapraszam tu:  Pastelove inspiracje

oraz na fanpage - klik na czajniczek :)






Pozdrawiam
Kasia


13 komentarzy:

  1. Domowej roboty najlepsze,zazdroszczę sokownika. Możesz mi powiedzieć jaki jest koszt zakupu takiego sokownika,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam go 3 lata temu i zapłaciłam ok 150 zł. Bardzo fajne urządzenie, można go wykorzystywać do przetworów różnego rodzaju; ja nawet z tych wyciśniętych owoców robiłam od razu dżem :)
      Zobacz na allegro, ja właśnie tam kupilam.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Ale przetwórnia!!! Super! Też muszę pomyśleć o zakupie sokownika:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, do przetwórni jeszcze mi dużo brakuje :)
      A zakup polecam, bo to fajna sprawa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kasiu, widzę ze u Ciebie masowa produkcja! Brawo:-)
    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, widzę ze u Ciebie masowa produkcja! Brawo:-)
    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, za jednym zamachem najlepiej :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Kasiu podziwiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też się podziwiam jak przy tym stoję, ale nie robię dużo, bo nie mam cierpliwości :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. pewnie są pyszne, zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszły bardzo dobre, rzeczywiście :)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie domowe przetwory i zazdroszczę!
    Zapraszam do komentowania mojego balkonu http://bazaridea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zaraz do Ciebie zajrzę :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...