sobota, 29 sierpnia 2015

Ostatni wakacyjny weekend





Witajcie kochani

Dziś wpadam tylko na chwilkę żeby życzyć Wam wspaniałego weekendu :)
To już ostatni wakacyjny...
Niedługo wrzesień i niestety pomału musimy oswajać się z myślą o zbliżającej się jesieni.

Ale póki co korzystajmy, bo pogoda na to pozwala.

My spędzamy weekend ogrodowo :)




I jeszcze fotka z kotkiem :)
Nie lubi siedzieć na kolanach, więc musiałam ją trzymać żeby zapozowała do zdjęcia.





Zapraszam również na mój drugi blog







Pozdrawiam
Kasia


23 komentarze:

  1. Witaj Kasiu, miło Cię widzieć:) Kotkę masz śliczną. Większość kotków nawet nie lubi być na kolanach, więc nie dziwię się, że ta nie chciała pozować.
    Altanka cudo! Swietne miejsce do odpoczynku i spotkań ze znajomymi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Altanka w dzień służy nam, a w nocy w lecie jest kocią sypialnią :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. U nas było grillowo:-) Piękna altana i cudny kociak. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U nas grill też ciągle w użyciu :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Ale fajny masz ten kącik, też bym taki chciała ale jak wiadomo pieniądze z nieba nie spadają a wiele rzeczy by się chciało :) Odpoczywaj i ładuj akumulatory bo ponoć od środy zmiana pogody na brzydką i deszczową. W sumie deszcz potrzebny więc niech pada!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszcz też się przyda, ale mam nadzieję, że będzie w rozsądnych ilościach :)

      Usuń
  4. W takiej altanie,można miło spędzić czas,buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można... :) A najlepiej teraz wieczorami, bo już chłodniej i miło sobie posiedzieć :)

      Usuń
  5. Mmmm taki odpoczynek to ja rozumiem:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystamy, póki jeszcze można :) W zimie będziemy wspominać :D
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Życzę więcej takich rozkosznych dni:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu uroczą macie altankę :) Mam nadzieję, że jesień będzie długa i ciepła i będzie można spędzać w niej dużo miłych chwil :)
    Wspaniale wyglądają te lampiony :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też na to liczę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. KURCZE...
    Nadal zazdroszczę Ci tej altany, jest takaświetna! I chociaż mam już mój pawilonik w ogrodzie, to nadal marzy mi się właśnie coś
    takiego...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niej mega zadowolona, przede wszystkim będzie służyła nam przez wiele lat, a poza tym tak fajnie spędza się w niej czas :)
      A Twój pawilon jest świetny! Ja zazdroszczę Ci jego wyglądu w środku - pięknie potrafisz zaaranżować stół i wygląda to bajecznie :)
      Pozdrawiam Dorotko :)

      Usuń
  9. Ale wspaniale ;) mój Heki też stroni od kolan ;) pięknie masz ;) jeszcze pogada nas rozpieszcza więc korzystajcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...