piątek, 14 sierpnia 2015

Zatwierdzone przez kota


Witajcie

Nareszcie zrobiło się trochę chłodniej i teraz mogę powiedzieć, że jestem zadowolona.
Te ostatnie gorące dni tak mnie rozleniwiły, że nic nie chciało mi się robić.
Ale od kiedy można już normalnie oddychać, i w domu jest trochę powietrza, 
to zupełnie inna historia.

Tak więc odkurzyłam maszynę do szycia, i żeby nie wyjść z wprawy,
 machnęłam sobie taką torbę na zakupy.
Torba jest podwójna, mocna i duża, więc trochę rzeczy się w niej zmieści.

W sesji udział wzięła również moja kocia Baletnica, która jak zobaczyła, że robię zdjęcia,
wparowała do pokoju i pięknie ułożyła się mojej nowej torbie,
zostawiając mi pieczątkę z futra :)










Test koci zaliczony :)


Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam cudownego weekendu!
Kasia


PS
Na Pastelovych Inspiracjach wrzuciłam parę nowych postów.
Zapraszam!



13 komentarzy:

  1. Super torbiszon Ci wyszedł :-) Też zamierzam uszyć torbę na zakupy , ale czekam aż się trochę ochłodzi. U nas nadal upał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, a do tego w pokoju gdzie mam maszynę jest okno w dachu, więc grzeje tam niemiłosiernie. Muszę czekać na cień z tej strony i wtedy można coś działać :)

      Usuń
    2. U nas wreszcie była burza i popadało. A ja pozazdrościłam i też wzięłam się za szycie ;)) Uszyłam z dżinsu wielką poszewkę na podgłówek ;) Dżins z recyklingu ;))
      Mimo wszystko jestem mokra bo i tak jeszcze długo zleci zanim się deczko ochłodzi ...

      Usuń
    3. Super :) Moja torba też jest przerobiona z innych, niepotrzebnych rzeczy :)

      Usuń
  2. U mnie wciąż żar z nieba i nawet ja, wielka zwolenniczka ciepła mam tym razem dość. Ponoć od poniedziałku 10 stopni mniej więc odetchniemy :) Taka torba zawsze przydatna, im większa tym lepsza...bo wejdzie wszystko ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam na te chłodniejsze dni (chodź nigdy nie sądziłam, że to powiem) :)

      Usuń
  3. Kasiu gdzie to taki wspaniały chłód jest? bo ja drugi tydzień walczę z upałami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był kochana, był... i ślad po nim zaginął, bo dziś od nowa się zaczęło :)

      Usuń
  4. Zdolniacho gratulacje!....i buziak serdeczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede mną szycie zasłon :) Nie wiem jak to ogarnę, bo moja maszyna coś szwankuje, a ze mnie marna krawcowa. Chyba czas poprosić Mikołaja o konkretny prezent ;) torba super Kasiu! Podziwiam z jaką precyzją ją uszyłaś- wszystko prościutkie, dopracowane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja ciągle doskonalę warsztat, a moja maszyna też nie jest najlepsza - więcej warstw materiału i klapa...
      Życzę Ci powodzenia w szyciu; na pewno się uda, a potem jaka satysfakcja :)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...