wtorek, 8 września 2015

Co z tym oknem...




Witajcie kochani  :)

Dziś wrzucam fotki z nowymi roletami. 
Już dawno nosiłam się z zamiarem konkretnego zasłonięcia okna w pokoju,
 w którym słońce praży od południa niemiłosiernie.
Oczywiście, rychło w czas...
Takie rolety trzeba było zamontować w lipcu...   ;)
No ale lepiej późno niż wcale.

Na razie pokój wygląda bardzo surowo.
Teraz muszę pomyśleć o czymś co znajdzie się na parapecie.
Poza tym zastanawiam się czy wieszać jeszcze jakąś firankę...
Poprzednia wylądowała w koszu, co mnie niezmiernie ucieszyło,
bo była strasznie duża i wysłużona, a prasowanie jej było katorgą.

Jak myślicie?
Zostawić tak, czy coś wieszać?







A teraz wracam do pracy  :)
Muszę przygotować się do zajęć i pomyśleć nad pytaniami do konwersacji,
tym razem o sztuce po angielsku :)





Zajrzyjcie również na mój drugi blog

Poniżej kilka migawek z ostatnich pastelovych tematów  :)



Pozdrawiam cieplutko
Kasia



26 komentarzy:

  1. Mam w pokojach dzieci takie rolety i sprawdzają się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, ja bym zostawiła takie okno, bez firanek. Dałabym jakiśkwiat i tyle:) Ale wybór nalezy do Ciebie.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, też się skłaniam ku takiemu rozwiązaniu :)

      Usuń
  3. Trzeba mieć coś, co chroni przed zbyt intensywnymi promieniami słonecznymi, szczególnie na czas upałów jest to wskazane. Ja mam we wszystkich pomieszczeniach rolady zewnętrzne. Oj, bez tego gorące lato byłoby ciężko przeżyć...
    Ja bym te okna zostawiła bez firanek.
    Serdeczności....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rolety zewnętrzne to super sprawa :) U mnie już na nie za późno, bo już mamy elewację i byłoby przy tym zbyt dużo bałaganu.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. mniej znaczy wiecej, po co firanki, tylko sie kurza i trzeba prac :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bym dała, zwiewne kremowe po bokach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podobnie jak Ewa dałabym białe zasłony po bokach tylko by rozjaśnić, bo tak jakoś ciemno ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa i Beti, fajny pomysł, ale (na zdjęciu tego nie widać), ponieważ jest to pokój na poddaszu, więc sufit spada z jednej strony, a karnisz jest też na tym fragmencie, i nie wiem czy to będzie dobrze wyglądało.
    Ale pomyślę nad tym, bo ten pomysł mi się podoba :)
    Dzięki dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem za lekkimi bokami, jakoś tak mnie surowo w tedy :)
    Fajne zmiany na blogu! Chyba dawno mnie tu nie było...]
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana, dłuuuugo Cię nie było :) Ale fajnie, że jesteś :)

      Usuń
  9. A może jakaś fajna duża donica z lewej strony?
    Roletki bardzo mi się podobaja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam :) W ogóle muszę trochę zapełnić to miejsce, bo na razie jest tu bardzo surowo. Dzięki za pomysł :)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Przydałyby się może jakieś zielone kwiaty :)
    Rolety bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jeden już międzyczasie zamieszkał na parapecie i wygląda bardzo fajnie :)

      Usuń
  11. Kasiu, też mi się podoba raczej zielenina na parapecie; przecież rolety są zamiast firanek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również zastanawiałam się nad tego typu roletami, ale w ostateczności zdecydowałam się na plisy. Parapety na pewno powoli zagospodarujesz i będzie pięknie i przytulnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że szybko coś wymyślę :)

      Usuń
  13. Jestem Kasiu za zielenią, parapety możesz pięknie ozdobić teraz jesiennie i niczym ich nie zakrywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienny temat to dobry motyw na parapet :)

      Usuń
  14. Na pewno powiesiłabym zasłony po bokach i postawiłabym cos na parapecie - moga być kwiaty albo po prostu jakieś dekoracje typu lampiony / świeczniki. Jak na razie wygląda to jak dla mnie "sucho" i "chłodno". Dekoracje okna myślę, że przyjdą z czasem, ale o zasłonach bym pomyślała szybciej. Był u mnie kiedyś post: http://domowo158.blogspot.co.uk/2015/08/jak-wybrac-zasony.html Wybrałabym tutaj długie i cięższe, ale musisz sama dopasować sobie je do pokoju.
    Pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, a na blog zaraz zajrzę podpatrzeć pomysły :)

      Usuń
  15. Bardzo fajne rolety. Ja tam nie widzę, aby wnętrze było przez to surowe. Lubię, kiedy jest słonecznie w pomieszczeniu, ale nie do przesady. Czasami trzeba się jakoś przyćmić ;) Na szczęście mamy już w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...