sobota, 17 października 2015

Nowości salonowe i moja wygrana


Kochani, bardzo dziękuję za komentarze pod ostatnim postem.
Prosiłam Was o opinię na temat zagospodarowania okna i teraz wiem
na co zwrócić uwagę.
Okno pomału nabiera kolorów  :)

Tymczasem do salonu sprawiłam sobie nowe poszewki.
Kupione w Pepco. Są naprawdę starannie i solidnie uszyte i świetnie się użytkują.














Zrobiło się też przestronniej w tym miejscu, ponieważ zabrałam z tego pokoju
dużą roślinę, której niezbyt odpowiadały warunki w pobliżu kominka.
Myślę teraz o kupieniu fajnych puf na to miejsce.
Jeszcze nie znalazłam swoich wymarzonych, ale myślę, że się uda  :)


Poniżej kolejna pozycja na mojej liście czytelniczej.
Link do wyzwania znajduje się na dole bloga,
gdyby ktoś chciał jeszcze dołączyć.


Kolejny zakup to gazetownik.
Kupiłam go w Home&You, w całkiem przyzwoitej cenie, i sprawdza się doskonale.









Jesień u mnie nastała już pełną parą.
Kominek poszedł w regularny ruch, dni coraz krótsze, niebo zachmurzone.
Szczerze mówiąc nie przepadam za taką pogodą 
i cieszę się, że mam własną firmę i nie muszę wychodzić z domu.
I chociaż praca zabiera mi dużo czasu, to i tak nie wróciłabym już 
do pracy na etacie.

Zapraszam też do obejrzenia jesiennych inspiracji na moim drugim blogu


Jesienne posty znajdziecie tu:


Zapraszam  :)



Aha, byłabym zapomniała!
Muszę się Wam jeszcze pochwalić, że wygrałam candy u Fibshome.
Jak tylko otrzymam swój prezent, to niezwłocznie go pokażę  :)
Zajrzyjcie do Magi, prowadzi dwa śliczne blogi, a dodatkowym bohaterem 
jest przecudny kot Fibs  :)


Pozdrawiam cieplutko
Kasia




18 komentarzy:

  1. Zakupy w pełni udane!
    Ja za jesienią zbytnio nie jestem, cieszę się jeszcze jej kolorami, ale... Jest ich już coraz mniej, robi się szaro, buro i ponuro.... Szczególnie paskudny nastrój mnie dopada, jak za oknem pada.
    Oby do Adwentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, dobrze, że jest na co czekać :) Jesień (ta niezbyt ładna) szybko minie, i zajmiemy się przyjemniejszym tematem :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetne poszewki, Pepco zawsze zaskakuje czymś ciekawym i zazwyczaj w dobrej cenie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaglądam tam od czasu do czasu i przeważnie wyszukuję coś fajnego :)

      Usuń
  3. Pepco ostatnio swoim asortymentem wręcz zachwyca. Coraz lepszy towar a i wykonanie bardzo dobre, trzeba tylko "polować" :)))) Pogoda faktycznie ostatnio okropna, u mnie pada już cały tydzień i nie widać poprawy :( Parasolka i kalosze to już chleb powszedni
    Buziaki Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, towar mają bardzo fajny, a czasem uda się wynaleźć miłą obniżkę :)

      Usuń
  4. Kasiu! Gonię ostatnio ogon i gubię głowę! Wybacz, że nie byłam na bieżąco, ale robię wszystko co w mojej mocy, żeby nadrobić zaległości :) Masz piekny, jesienny, przestronny salon! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :) Ja też ostatnio mam więcej pracy i strasznie długo mi schodzi zanim wrzucę coś nowego na bloga. Za to na Pastelovych Inspiracjach bywam częściej :)

      Usuń
  5. Do Pepco warto zaglądać, ale też i do KIKa polecam, też taniutkie sliczne rzeczy są:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Kika i też często tam zaglądam :) Też mają fajne rzeczy.

      Usuń
  6. Bardzo mi się podobają te poszewki :) Muszę się wybrać do Pepco, może u mnie też je znajdę :) Jednak największe wrażenie zrobiło na mnie samo wnętrze - masz piękny, przestronny i jasny salon/pokój. Genialne okna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tylko jestem w Polsce uwielbiam Pepco. Potrafię wpaść i nakupować tyle tańszych rzeczy, że i tak wydaje ze 100zł Niestety nie wszystko się mieści później w walizce na powrót :D
    Zapraszam do mnie - wyróżniłam Cię w poście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Kasiu! Zakupy udane i to najwazniejsze:) Zawsze coś nowego do domu sprawia wiele przyjemności, podnosi na duchu:)
    Za jesienią nie przepadam, bo to pora roku w, której wszystko się kończy... Krótkie dni, zimno i nieprzyjemnie, chociaz u mnie ostatnio duzo słoneczka:)
    Pozdrawiam i słoneczko przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę inne pory roku, no ale cóż... nie mamy wyjścia... U mnie też ostatnio słońca dużo i bardzo mnie to cieszy :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Fajne te poduchy, muszę przyznać, że bardzo lubię Pepco, niedrogo i zawsze coś mi wpadnie w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mi też i sama nie wiem czy to dobrze, czy źle ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...