niedziela, 15 listopada 2015

Chwalę się :)





Witajcie dziewczyny!

Dziś chciałam się pochwalić moją wygraną w candy u Moniki 
z bloga Fibshome.

Udało mi się zostać wylosowaną i oto co dostałam:



Poducha jest śliczna, mięciutka i milutka  :)
Bardzo dziękuję Moniko!

Zajrzyjcie koniecznie do Moniki i jej kociego przyjaciela Fibsa (KLIK), który jest taki piękny,
że nie można oczu oderwać :)








Do prezentu dołączona była jeszcze jedna niespodzianka - śliczna choineczka  :)







Jeszcze raz bardzo dziękuję   :D


I jeszcze mój kuchenny zakup.
Zachęcona opiniami na innych blogach, wybrałam się do Biedronki po przepiśnik.
Rzeczywiście jest bardzo fajny i ładnie wydany.




Jest bardzo dobrze zorganizowany i podzielony na działy tematyczne.
Każdy przepis można szczegółowo zapisać.













Dynia z pierwszego zdjęcia postała w domu tylko chwilę,
ponieważ została przerobiona na zupę  :)


Zapraszam też do odwiedzenia Pastelovych inspiracji  :)


Pozdrawiam cieplutko
Kasia




18 komentarzy:

  1. Gratuluję Kasiu, bardzo fajna ta podusia :) Moja dynia też skończyła w garze hihi
    Miłej niedzieli, u mnie pada :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie też wczoraj padało, a dziś nie jest lepiej...
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Kasiu! Gratulacje :) świetne wygrane :D
    Powiedz jak zupka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zupka była pyszna, robiłam pierwszy raz i na pewno wejdzie do naszego menu :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. I bardzo cieszę się, że się pochwaliłaś! Pięknie oswoiłaś jesień! :) Ściskam Kasiu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu i też pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Kasiu, najlepszy fragment to z tą dynią;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty dostałaś urocze. Miałaś szczęście w losowaniu, gratuluję:) Poduszeczka wygląda na milusią, taką do przytulenia.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taka jest rzeczywiście :)
      Pozdrawiam Aniu :)

      Usuń
  6. podusia urocza, będzie pasowała do kanapy, a choinka za niebawem znajdzie się pewnie na... choince ;)
    przydatne wygrane na zimę.
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, gratuluję fajnych wygranych :) Podusia widzę wkomponowała się idealnie pasując do wnetrza oraz do innych poduszek. Przepiśnik też bardzo w moim guście, podobny wygrałam. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Witaj Kasiu :)

    Jesteśmy "parą" w kąciku czytelniczym, podaję mój adres meilowy: nowak.k@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam na blogu u Paulinki. Bardzo się cieszę, zaraz do Ciebie napiszę :)

      Usuń
  9. Pięknie wkomponowała się w otoczenie :) A przepiśnik już kolejny rok oglądam i nie mogę się na niego zdecydować- kiedy pomyślę, że mam przepisać do niego tyleeee przepisów to zawsze grzecznie odkładam go na półkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet wpisuję po kolei różne przepisy, ale ciekawe jak będzie dalej z moim słomianym zapałem :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...