poniedziałek, 21 grudnia 2015

Szczypta dekoracji, deko organizacji





Witajcie

Wpadam na chwilkę pokazać nowe zakupy  :)
Na półce, którą widzicie na zdjęciach zawsze panował chaos.
Kładliśmy tam to czego nie było gdzie położyć.
Stwierdziłam, że tak dalej być nie może i kupiłam w Pepco koszyczek,
w którym teraz lądują telefony, różne "ważne" karteczki, notatki, klucze, itp.





Przy okazji kupiłam jeszcze słoiczkowy świecznik  :)




A poniżej mój secondhandowy nabytek.







Chlebak dostałam na prezent.
Sprawdza się świetnie, pieczywo rzeczywiście utrzymuje świeżość 
(w co nie wierzyłam, ale się przekonałam)




I jeszcze jeden nabytek - tym razem coś dla ducha  :)
Na zimowe, świąteczne wieczory.




Pozdrawiam Was cieplutko i do usłyszenia.

Oczywiście przed świętami wpadnę jeszcze z życzeniami (ale mi się zrymowało)  :D

Kasia



PS  Zapraszam na mój drugi blog, gdzie znajdziecie mnóstwo świątecznych inspiracji.



3 komentarze:

  1. Mam takie koszyczki ale czarne i stoją w łazience :) Chlebak świetny i to fakt, że pieczywo nie wysycha. Mój nie jest tak ładny ale bardzo przydatny :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...