piątek, 22 stycznia 2016

Biało - czarne i w kolorze






Witajcie kochani w Nowym Roku!

Dopiero dziś zebrałam się z pierwszym postem w 2016 r.
Jak ten czas leci...

W domu zagościły nowe poduchy, kupione w Pepco.
Są milutkie w dotyku i bardzo fajnie się użytkują.









I jeszcze coś słodkiego  :)
Obowiązkowo musi być w domu, bo inaczej domownicy (ze mną na czele)
chodzą i szukają - wiadomo czego.







Sernik powstał z tego przepisu:


Polecam. Jest pyszny :)
(Ja zmodyfikowałam go jeśli chodzi o polewę)





Dziękuję Wam za wszystkie świąteczne i noworoczne życzenia!!!

Miłego weekendu

Kasia



18 komentarzy:

  1. Poduszki są rewelacyjne a gdy je oglądałam w sklepie to mi się takie nijakie wydawały. Dopiero u Ciebie widać jak bardzo się pomyliłam!! Muszę szybko naprawić ten błąd :) Ciasto...chłonę oczami, bo na diecie jestem, chociaż i tak dzisiaj u babci i dziadka zjadłam kawałek kopca kreta i czułam się...błogo hihi Nie mogę pojąć, dlaczego słodycze są takie mega dobre. Okrutne to życie ;P
    Kasiu a powiedz mi czy ten śliczny dzbanek, to zaparzacz do kawy? Ten na ostatnim zdjęciu. Piękny i bardzo w moim style. Zdradź skąd on, chętnie taki nabędę :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beti, poduchy spodobały mi się od razu i jeszcze dokupiłam podobne z motywem miasta, niedługo pojawią się na blogu :)
      Ach, te słodycze... Ja staram się nie jeść, ale czasami po prostu muszę! ;)
      Zaparzacz kupiłam w sklepie z różnościami do domu, podaję Ci link do ich strony (https://www.facebook.com/SOWA-m%C4%85dry-wyb%C3%B3r-1531836007059502/), ale nie wiem czy mają sieć w innych miastach. Myślę jednak, że jeśli masz u siebie sklep z dodatkami kuchennymi, to coś tam powinno się znaleźć :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. u mnie tez co weekend ciasto musi byc :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się pilnować żeby codziennie czegoś nie było :) Bo jesteśmy razem z mężem łasuchami i do kawy lubimy coś słodkiego :)

      Usuń
  3. Kasiu, blog nie jest najwazniejszy, są inne sprawy priorytetowe. Podusie śliczne, oryginalne. W nowoczesnych wnętrzach na pewno świetnie się prezentują.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też wychodzę z tego założenia :)
      Pozdrawiam Aniu

      Usuń
  4. Kasiu podusie śliczne a serniczek wygląda obłędnie. To moje najlepsze ciacho. Pozdrawiam serdecznie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jej jak ja kocham takie podusie :)
    serniczek? ślinka cieknie :)
    ściskam mocno ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu na kanapie robi się przytulniej, prawda? :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Nie ma jak roboty sernik. Ten Twój Kasiu wygląda rewelacyjnie. poduchy zaś bardzo by mi pasowały do pokoju Młodego:-) może jeszcze uda mi się je zdobyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Kasieńko zapraszam Cię na candy do http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, zajrzę na pewno! :)

      Usuń
  8. Piękne to Twoje zacisze:-) Ja też mam zacisze kuchenne:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...