wtorek, 15 marca 2016

Tęsknię za słońcem...



Witajcie kochani  :)

Dziś wrzucam parę fotek z mojego domku.
Salon skąpany w słońcu, ach jak ja to lubię!
Nie mogę się doczekać kiedy wreszcie tak będzie na stałe.







Moja palemka dostała nową donicę i właśnie się w niej aklimatyzuje  :)




A tu powstaje nowy obrusik. Nigdy nie szyłam takiego, więc poszukałam tutorialu na necie
 i znalazłam fajny  TUTAJ  , gdyby ktoś był zainteresowany.







Tak wygląda skończone dzieło  :)
Wymiary celowo wybrałam mniejsze niż stolik, bo nie przepadam za zwisającymi obrusami.




I jeszcze mój beniaminek w nowych "bucikach"  :)




Zapraszam Was na mój drugi pastelowy blog!

oraz na fanpage:



Pozdrawiam cieplutko

Kasia

2 komentarze:

  1. Wiele bym oddała, by słońce witało nas każdego dnia. U mnie dzisiaj było bardzo pochmurno cały dzień i zimno jak diabli! Niech już wreszcie przyjdzie ta wiosna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na południu Francji słońce świeci przez 300 dni w roku. Chciałabym aby i u nas tak było:) Sliczny pokoik.
    Życzę radosnych Swiat, dużo uśmiechu i pozytywnych myśli no i duuuuuuuuuużo słoneczka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...