niedziela, 15 maja 2016

Domowe rewolucje




Witajcie 

Dziś zapraszam na zwiedzanie innej części naszego domu.
Jest to część, w której mieszka moja Mama.
Jest oddzielona od reszty domu, z osobnym wejściem, tak żeby nikt sobie nie przeszkadzał,
a jednocześnie w razie czego mamy siebie pod ręką.

Niedawno odbyła się tu mała rewolucja, czytaj 'malowanie'.
Nie muszę więc szczegółowo wyjaśniać co się tu działo, 
sami doskonale wiecie jak to jest :)

Na szczęście już jest po, wszystko wróciło na miejsce, posprzątane
 i można znowu spokojnie mieszkać.

Zajrzyjcie więc do środka.
Nie ma tu jeszcze zdjęć z wszystkich pomieszczeń, brakuje np sypialni,
 ale jak robiłam zdjęcia, to spał tam kot Lucjan i nie chciałam go budzić  :D

















Zapraszam do odwiedzenia mojego drugiego bloga 


Pozdrawiam cieplutko
Kasia



10 komentarzy:

  1. Ale piękne mieszkanko ;) Mamana pewno bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Lazienka z toaletka-marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kasiu, Glamour:)
    A pan Lucjan widać dobrze wychował sobie personel;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, zazdroszczę przestrzeni .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe mieszkanko. Prosto, pięknie... To jest to!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze mieć tak blisko mamę. Mieć w ogóle mamę.. :(
    ładnie mieszka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne mieszkanko, ale łazienka skradła całkowicie moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, dobrego, najlepszego w 2017 dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...